Doprava a platba
Doprava
1. DPD - 135 Kč
Společnost DPD vám zboží přiveze rychle a spolehlivě kamkoli v ČR – domů i do zaměstnání. Balík vám bude dodáván následující den poté, co bude vyexpedován z našeho skladu. Doručení probíhá v pracovní dny od 8.00 do 17.00. O doručování zásilky vás bude dopravce informovat den předem prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu.
V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času předání. Pokud vám termín doručení nebude vyhovovat, můžete jej změnit odpovědí na SMS. Sledovat a upravovat doručení zásilky můžete i ve webové aplikaci DPD Kurýr nebo na www.dpd.cz.
Platba
1. Platba kartou online pomocí platební brány Barion - Zdarma
2. Platba převodem na bankovní účet - Zdarma
Postup při převzetí zboží dopravcem
Produkty pečlivě a s láskou balíme, ale i tak se může stát, že k vám dorazí poškozené, dorazí něco jiného nebo nedorazí vůbec, a to například vinou dopravce. Abychom vám mohli zaslat zboží znovu a reklamace od dopravce nám byla uznána, přinášíme vám souhrn nutných kroků pro takové situace.
CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA NEBO JEJÍ ČÁST MECHANICKY POŠKOZENA?
Vy jako kupující jste povinni si zboží ihned při převzetí od dopravce nebo na odběrných místech zkontrolovat, zda není poškozeno (krabice není poškozená, nálepky nejsou odtrženy apod.). Pokud na místě zjistíte, že poškozeno je, odmítněte převzetí zásilky a informujte nás o této skutečnosti e-mailem na info@woodenvision.cz. Následně Vás budeme kontaktovat pro odeslání náhradního zboží.
CO DĚLAT, ZJISTÍTE-LI POŠKOZENÍ ZÁSILKY AŽ PO ODJEZDU DOPRAVCE?
Pokud po převzetí zásilky zjistíte, že je její obsah poškozen, kontaktujte nás do 3 pracovních dnů od doručení. Reklamaci u DPD za Vás vyřídíme my. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat kompletní zásilku, včetně obalového materiálu a výplně. Kontaktujte nás na e-mail info@woodenvision.cz.